How Great it is that WE have been given this JAZZTV-Channel!! As I'd happened to be in the audience the night www.jazztv.se recorded Maestro Bernt Rosengren Quartet at Glenn Miller Café, I saw this GREAT GUYS working with Cameras and Sound i was very surprised at first, but then I meet Bosse Lindström and His Spirit made and Makes ME believe in the future for LIVEMUSIC for EVERYBODY who Cares and are longing for knowing how "the other people" thinks about the life we are living and the consequences of how and when WE are doing and saying things to each other! Häller UR, Melker??!!
I've been waiting for this liveMUSICTVchannel!?!
Jag saknar bara en androidapp för att kunna casta från telefonen
Det kommer så småningom. Tills dess kan du casta genom Chrome. Här är en guide som beskriver hur du går tillväga.
https://support.google.com/chrome/answer/3228332?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=sv
My eyes and Ears is with You every DAY/Night! THANK YOU EVERYBODY!! MVH Roger Palm
Träffade Jazztv:s inspelningsteam på Nefertiti igår och fick reda på att den här kanalen fanns. Det bästa investeringstips jag fått på år och dag, Lycka till med det här projektet, det fyller ett tomrum.
Jag måste pausa, sorry. Får man fortfarande tillgång till dom konserter man varit med på som kund eller försvinner rubbet? Jag har inte haft tid att lyssna på allt :(
Hoppas jag får både tid och ekonomi att återkomma, inget fel på innehållet!!
En fantastiskt viktig och fin satsning ni gjort grabbar, för att bevara den musik vi älskar. Hoppas att ni hittar former för att fortsätta ert viktiga dokumenterade!